Ghjornu di l'Assistenza di Disabilità

Per realizà in modu efficace u prughjettu di serviziu per i disabili, secondu i requisiti di avvisu emessi da a Federazione Shijiazhuang di a Federazione di i Disabili nantu à u Pianu di Implementazione di u Prughjettu di serviziu per i disabili, cumminati cù i bisogni attuali di i disabili è l'annu. L'investimentu di finanziamentu, a Federazione di i Disabili di u Distrettu di Luancheng guida l'agenzia di riabilitazione di i disabili Secondu u "Catalogo di u serviziu di riabilitazione di base di a provincia di Hebei per i disabili (Versione 2020)", selezziemu indipindentamente l'articuli di serviziu è furniscemu l'assemblea di protesi di basa è l'assemblea di i dispositi assistivi. per i disabili.

Ghjornu d'Assistenza di Disabilità 4
Ghjornu di l'Assistenza di Disabilità

Shijiazhuang Wandefu Rehabilitation Apparatus Technology Co., Ltd. hà tenutu l'attività "Aiutà Disabilità è Alleviazione di a Povertà, Xiaokang - 30th National Disability Helping Day" sottu a guida di a Federazione di Disabili di u Distrettu di Luancheng u 17 di maghju di u 2020. U scopu hè di furnisce l'assemblea di protesi di l'armu superiore è inferiore per tutti i disabili fisici in u Distrettu di Luancheng;brackets pediatrici su misura è paraplegic;pede valgus di i zitelli, valgus ghjinochju, gammi XO, brace paralisi cerebrale, è scoliosis brace persunalizazione, ci sò vari persunalizazione bionic prosthetic.Applicà più prudutti d'alta tecnulugia à a maiò parte di i pazienti, lasciate chì l'amici disabilitati migliurà a so fiducia in sè stessu, migliurà a so capacità di cura di sè stessu è integranu megliu in a vita suciale.

In termini di servizii di precisione per e persone cù disabilità, furnimu servizii persunalizati, furmazione di riabilitazione, servizii d'adattazione di l'equipaggiu d'assistenza, è servizii post-vendita pensati per e persone cù disabilità fisiche chì ne necessitanu, per assicurà chì l'amichi cù disabilità ponu megliu portà protesi è ortesi. .Puderà effittivamenti riduce u dolore di i membri è corregge a deformità di u corpu, chì hè più cunvene per a vita di ogni ghjornu è migliurà a qualità di vita è u livellu di piacè spirituale.

Ghjornu d'Assistenza di Disabilità 1
Ghjornu d'Assistenza di Disabilità 2
Ghjornu d'Assistenza di Disabilità 3

Tempu di Postu: Jul-08-2020