Classificazione di e protesi

Per locu

Protesi di u membru superiore

未标题-2

Protesi amputata di l'spalla : si riferisce à a protesi utilizata da quelli chì u situ di amputazione righjunghji una parte di l'omoplata.Hè più cumuni in i malati cù ferita elettrica, chì hè una disabilità assai seria.

Protesi di u bracciu superiore: si riferisce à a protesi utilizata da quelli chì u situ di amputazione righjunghji sopra à l'articulazione di u coddu.

Protesi di amputazione di u coddu: si riferisce à a protesi utilizata da i pazienti chì u situ di amputazione manca in tuttu l'avambracciu.

Protesi di l'avantbracciu: si riferisce à a protesi utilizata da e persone chì u situ di amputazione hè sottu à l'articulazione di u coddu.(L'usu di Captain Hook hè ancu una protesi di u coddu più bassu!)

Protesi di amputazione di u polso: si riferisce à a protesi utilizata da i pazienti chì u situ di amputazione hè situatu à l'articulazione di u polso è a palma sana hè mancante.

Protesi di a manu: pò esse aduprata da i pazienti cù una perdita di un dito, multi dita o parziale di palma

Protesi di i membri inferiori:

ABUIABACGAAgp4b02wUonsnKqgcwuAg40AUp protesi per amputazione: adatta per i pazienti con amputazione dell'anca o monconi di coscia estremamente corti.

Protesi di a coscia: utilizata da i pazienti cun amputazione di a coscia è a lunghezza di stump adattata

Protesi per amputazione di ghjinochju: aduprata per l'amputazione di l'amputazione di l'articulazione di u ghjinochju o un ceppo super-longu di a coscia o un ceppo assai curtu di vitello

Protesi di gamba inferiore: hè aduprata per i malati cù amputazione di a gamba inferiore è a lunghezza adatta di stump

Protesi di pede: per i malati cù perdita parziale o tutale di u pede

Sicondu a funzione

Protesi funzionali:

Protesi non funzionali di l'urganu: cum'è u ganciu di Captain Hook, a funzione hè assai simplice.Parechje protesi di membri superiori utilizanu alcuni kit modulari per rimpiazzà diverse protesi in diverse cundizioni

Prosthetics funziunale cù l'urgani: per esempiu, a maiò parte di e protesi di l'estremità inferiori sò furnute cù articulazioni è i dispositi ausiliari di muvimentu currispundenti (pressure idraulica, pressione d'aria, primavera), è ancu u sistema elettronicu di feedback di l'energia, mentre chì e protesi di l'estremità superiore anu diverse protesi funziunali cù diverse fonti di cuntrollu. (elettromiografia, cuntrollu di cable)

Protesi cosmetiche:

Puramente per a bellezza, cum'è e protesi cusmetichi, hè assai utile per l'amputati per custruisce a fiducia in sè stessu è l'autostima.

Parechji disinfettori prosthetic sò ancu impegnati in u maquillaje (pittura) di tali prosthetics

Sicondu u putere

Attualmente, ci sò qualchi prosthetics intelligenti nantu à u mercatu, chì ponu aiutà à l'articuli meccanichi à fà movimenti sottili più apprupriati per mezu di microprocessori, chì ponu assicurà chì e protesi facenu megliu in u periodu di supportu è u periodu di swing.

Attualmente, a cumunità di l'ingegneria medica studia attivamente a ricerca di nervi artificiali o musculus artificiali.Forsi un ghjornu, l'amputees ponu restaurà cumplettamente a funzione di i membri per mezu di sti novi tecnulugia


Tempu di post: 19-mar-2022