Festival di Lantern (festival tradiziunale cinese)

Felice Festival di Lanterna

Lantern Festival, unu di i festivali tradiziunali in Cina, cunnisciutu ancu Shangyuan Festival, Little First Moon, Yuanxi o Lantern Festival, si faci u quindicesimu ghjornu di u primu mese lunare ogni annu.
U primu mese hè u primu mese di u calendariu lunare.L'antichi chjamanu "notte" cum'è "xiao".U quintu ghjornu di u primu mese hè a prima notte di luna piena in l'annu.
U Festival di Lanterna hè unu di i festivali tradiziunali in Cina.U Festival di Lanterni include principalmente una seria di attività folklore tradiziunali, cum'è vede lanterni, manghjendu palle di risu glutinoso, indovinà l'enigmi di lanterna è sparghje i fuochi d'artificiu.Inoltre, parechji Festivali di Lanterni lucali aghjunghjenu ancu spettaculi folklori tradiziunali, cum'è lanterne di draghi, balli di leoni, camminate in stilt, remi in barca secca, torsioni Yangko è tamburi Taiping.In u ghjugnu di u 2008, u Festival di Lantern hè statu sceltu in a seconda parte di u patrimoniu culturale immateriale naziunale.

src=http___gss0.baidu.com_-vo3dSag_xI4khGko9WTAnF6hhy_zhidao_pic_item_4b90f603738da9772c5d571abe51f8198618e395.jpg&refer=http___dugs


Tempu di Postu: Feb-15-2022