Ghjornu Naziunale di Disabilità! (Giornata Cinese di i Disabili)

Ghjornu naziunale di disabilità

2

U ghjornu Naziunale di i Disabili di a Cina hè una festa per i disabili in Cina.L'articulu 14 di a Legge di a Republica Populare Chine nantu à a Prutezzione di e Persone cù Disabilità, chì hè stata deliberata è aduttata à a 17a riunione di u Cumitatu Permanente di u Settimo Cungressu Populare Naziunale u 28 di dicembre di u 1990, stipula: "A terza dumenica. in maghju ogni annu hè a Ghjurnata Naziunale di Aiutà i Disabili.."
A Legge di a Republica Populare Chine nantu à a Prutezzione di i Disabili hè entrata in vigore u 15 di maghju di u 1991, è a "Giornata Naziunale per i Disabili" hà iniziatu in u 1991. Ogni annu, u paese sanu rializeghja "Aiutà u ghjornu di i Disabili". attività.
Oghje, u 15 di maghju di u 2022, hè u 32u ghjornu Naziunale di Aiutà i Disabili.U tema di a Ghjurnata Naziunale per i Disabili di quist'annu hè "Promozione di l'impieghi di e persone disabili è a prutezzione di i diritti è l'interessi di e persone disabili".
U 12 di maghju, u Cumitatu di travagliu di u Cunsigliu di Statu per e persone disabili è 13 dipartimenti cumpresi u Ministeru di l'Educazione, u Ministeru di l'Affari Civili, u Ministeru di e Risorse Umane è a Sicurezza Soziale, è a Federazione di i Disabili di a China hà publicatu un avvisu, esigendu tutte e località. è i dipartimenti pertinenti per fà un bonu travagliu di nurmalizà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie sottu a premessa., è piglià misure pratiche è efficaci per urganizà è realizà una varietà di attività per u ghjornu di i disabili.U 13 di maghju, a Procuratura Suprema di u Populu Corsu è a Federazione Cinese di i Disabili anu liberatu inseme 10 casi tipici di litigazioni d'interessu publicu procuratoriale per a prutezzione di i diritti è l'interessi di e persone cù disabilità, riassumendu è prumove l'esperienza tipica di litigazioni d'interessu publicu in u 13 di maghju. Prutezzione di l'interessu publicu procuratoriale di i diritti è l'interessi di e persone cù disabilità in parechji lochi, in modu di salvaguardà i diritti uguali di i disabili, A prumuzione di u sviluppu all-round di e persone cù disabilità furnisce forti garanzii legali.

1


Tempu di Post: 15-May-2022