U presidente di a Republica Populari Chine - Xi Jinping

0b811691da4a50f3b1a6d4d523b7c37b_format,f_auto

Presidente di a Republica Populare Chine, Presidente di a Cummissione Militare Centrale di a Republica Populare Chine Xi Jinping

In marzu di u 2013, quasi 3000 deputati à u Cungressu Naziunale di u Populu anu vutatu a matina di u 14 per elettu un novu presidente cinese, Xi Jinping.

À a Quarta Sessione Plenaria di a Prima Sessione di u Dodicesimu Cungressu Populare Naziunale, Xi Jinping hè statu ancu elettu presidente di a Cummissione Militare Centrale di a Republica Populare Chine.

Ciascunu di i 2,963 delegati chì anu assistitu à a riunione di l'urganu supremu di u putere statale di a Cina hà avutu quattru voti di culori diffirenti in e so mani.Frà elli, u rossu scuru hè u votu per u presidente è u vicepresidentu;u rossu brillanti hè u votu per u presidente di a Cummissione Militare Centrale.

L'altri dui sò i voti elettorali per u presidente, vicepresidentu è secretariu generale di u Cumitatu Permanente NPC in viola, è i voti elettorali per i membri di u Cumitatu Permanente NPC in aranciu.

In a Gran Sala di u Populu, i diputati si sò andati à l'urna per vutà.

Dopu chì i voti sò cuntati, i risultati di l'elezzioni sò annunziati.Xi Jinping hè statu elettu presidente di a Republica Populare Chine è presidente di a Cummissione Militare Naziunale cun un altu votu.

Dopu à l'annunziu di i risultati di l'elezzioni, Xi si alzò da u so postu è si inchinava à i delegati.

Hu Jintao, chì u so mandatu hè scadutu, si alzò, è in l'applausi caldi di l'audienza, ellu è e mani di Xi Jinping eranu strettamente strette.

U 15 di nuvembre di l'annu passatu, in a Prima Sessione Plenaria di u 18u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine, Xi Jinping hè statu elettu cum'è Segretariu Generale di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunistu Chine è presidente di a Cummissione Militare Centrale di u Partitu Cumunista di Cina. Cina, diventendu u primu capu capu di u Partitu Cumunista Chine natu dopu à a fundazione di a Nova Cina.

I capi di l'istituzioni statali di a Cina sò eletti o decisi da u Cungressu Populare Naziunale, chì incarna u spiritu custituziunale chì tuttu u putere statali appartene à u populu.

U Cumitatu cintrali di u Partitu Cumunista di Cina attribuisce una grande impurtanza à ricumandà i novi membri di l'istituzioni statali, in particulare i candidati per i capi di l'istituzioni statali.Quandu studià l'arrangementu di u persunale di u 18u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine, avemu fattu una considerazione cumpleta.

Sicondu u metudu di l'elezzione è a decisione di appuntamentu, dopu a nomina da u Bureau, tutte e delegazioni devenu deliberate è negoziate, è dopu u Bureau determinerà a lista ufficiale di i candidati basatu nantu à l'opinioni di a maiuranza di rapprisintanti.

Dopu chì a lista ufficiale di i candidati hè stata determinata, i rapprisentanti eleghjenu o votanu à votu secretu in a riunione plenaria.Sicondu i regulamenti pertinenti, i rapprisentanti ponu sprime a so appruvazioni, disappruvazioni o astensione à un candidatu à u votu;

Un candidatu à l'elezzione o à a decisione serà elettu o passatu solu s'ellu ottene più di a mità di i voti in favore di tutti i deputati.

À a riunione plenaria tenuta u 14, i delegati anu elettu ancu Zhang Dejiang cum'è presidente di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare Naziunale è Li Yuanchao cum'è vicepresidentu di u paese.

Zhu Liangyu, un rapprisentante di u livellu di basi, hà dettu chì crede chì sottu à a dirigenza di a nova dirigenza naziunale, a Cina hà da ottene u scopu di custruisce una sucità moderatamente pruspera in una manera integrale cum'è prevista.


Tempu di post: 14-mar-2022