Scoliosi

Per l'adulescenti, a trascuranza in a vita pò facilmente guidà à scoliosis.L'scoliosi hè una malatia relativamente cumuna in i deformità spinali, è a so avvene cumuni si riferisce principalmente à una curvatura laterale di a spina chì supera i 10 gradi.
Chì sò i mutivi chì causanu scoliosis in l'adulescenti?Per sta quistione, capiscenu inseme, spergu chì queste introduzioni ponu esse d'aiutu per voi.

I causi principali di scoliosis sò i seguenti:
1. Scoliosi idiopatica.In fatti, ci sò parechje malatie idiopatiche in a medicina, ma u tipu di dubbitu chì ùn pò micca truvà una causa specifica hè chjamatu idiopatica.Ùn ci pò esse micca prublema cù i musculi è micca prublemi cù l'osse, ma cum'è i pazienti anu più vechji, a scoliosi accadirà;
2. Scoliosis congenital hà una certa relazione cù l'eredità è di solitu hà una storia di famiglia.Per esempiu, l'incidenza di scoliosis in i so figlioli aumentanu se i so genitori anu scoliosis.Inoltre, a scoliosis causata da i friddi, i medicazione o l'esposizione à a radiazione durante a gravidanza hè chjamata scoliosis congenital, chì hè da a nascita.
3. Scoliosis principalmente causata da i musculi è i nervi, a più cumuna hè a neurofibromatosi, chì hè soprattuttu causata da u squilibrio muscular causatu da u sviluppu di i nervi;
4. A struttura currispondente hè stata distrutta dopu l'operazione;
5. A causa di u trasportu longu di sacchetti di scola o di una postura impropria.

I periculi di scoliosis
Allora ùn pò esse micca sensu in u stadiu iniziale.Una volta chì a scoliosi hè diagnosticata, hè basicamente scoliosi più grande di 10 °, cusì a scoliosi pò purtà un pocu di dolore è causa una postura anormale.Per esempiu, u zitellu hà spalle alte è bassu o tilt pelvic o gammi longu è curtu.Più seriu pruvucarà anormalità di a funzione cardiopulmonary.Per esempiu, a scoliosis toracica hè più seriu, chì affettarà a funzione cardiopulmonary.I zitelli si sentenu strettezza di u pettu quand'elli vanu sopra è sottu, vale à dì quand'elli correnu.Perchè a scoliosis toracica affettarà a funzione di u torace in u futuru, a funzione di u cori è di i pulmoni seranu affettati è i sintomi seranu causati.Se ci hè una curva laterale più grande di 40 °, u gradu di a curva laterale hè relativamente grande, chì pò causà certi disabilità.Dunque, a scoliosi di l'adulescente deve esse trattata attivamente è prevenuta una volta chì hè diagnosticata.

Scoliosi 1
Scoliosi 3
Scoliosi 5
Scoliosi 2
Scoliosi 4
Scoliosi 6

Tempu di post: 08-09-2020