Equinox di primavera

Equinox di primavera

rugiada fridda

L'equinossu di primavera hè unu di i 24 termini solari è u quartu termu solare in primavera.Douzhiren, cù u meridianu giallu di u sole chì righjunghji 0 °, hè consegnatu u 19-22 di marzu di u calendariu gregorianu ogni annu.L'equinox di primavera hè di grande significatu in l'astronomia.In u ghjornu di l'equinox di primavera, u ghjornu è a notte in l'emisferi sittintriunali è miridiunali sò spartuti ugualmente.Dapoi quellu ghjornu, a pusizioni diretta di u sole cuntinueghja à passà da l'equatori à l'emisferu nordu.I ghjorni in l'emisferu nordu cumincianu à esse più longu di a notte, è u cuntrariu hè veru in l'emisferu miridiunali.In quantu à u clima, ci sò ancu caratteristiche evidenti.Eccettu per u Qinghai Tibet Plateau, u nordeste, u norduvestu è u nordu di a Cina di u Nordu, a Cina hè entrata in una primavera luminosa.

L'equinossu di primavera si riferisce à l'ora di ghjornu è di notte, chì hè 12 ore;Siconda, in i tempi antichi, a primavera era da u principiu di a primavera à u principiu di l'estiu.L'equinox di primavera hè stata divisa ugualmente in i trè mesi di primavera.Dopu à l'equinox di primavera, u clima hè suave, a pioggia hè abbundante è u sole hè luminoso.Duranti l'equinozio di primavera, i Cinesi anu l'abitudini di volà aquiloni, manghjendu ligumi di primavera, mette l'ova è cusì.

t01ae911ee997e5e149

Definizione meteorologica

In pratica, di solitu si riferisce à a data quandu u sole hè veramente à 0 ° di u Meridianu Giallu: u 20 di marzu o u 21 di marzu ogni annu.

In quantu à u periodu di tempu, si riferisce à a pusizione di u sole trà 0 ° è 15 ° di u meridianu giallu, chì hè circa da u 20 di marzu à u 5 d'aprile.

L'equinossu di primavera si riferisce à l'ora di ghjornu è di notte, chì hè 12 ore;Siconda, l'equinox di primavera hè l'equinox di primavera (da u principiu di a primavera à u principiu di l'estiu).

U metudu tradiziunale di dividisce e quattru stagioni in Cina piglia i "quattru segni" in i termini solari 24 cum'è u puntu di partenza di e quattru stagioni è a dicotomia è dui solstizzii cum'è u puntu mediu.Per esempiu, a primavera principia cù l'iniziu di a primavera (Dou si riferisce à u nord-est, è l'ottu trigrams pusizioni radicali u ghjornu dopu dumane), l'equinossu di primavera (Dou si riferisce à l'Oriente) hè u puntu mediu, è u principiu di l'estiu (Dou). si riferisce à u sudeste) hè a fine

A divisione di quattru stagioni in u punente piglia "dui minuti è dui solstizi" cum'è u puntu di partenza di e quattru stagioni.Per esempiu, l'equinox di primavera hè u puntu di partenza in a primavera è u solstiziu d'estate hè u puntu finale.A latitudina di i paesi uccidintali hè alta è luntanu da l'intersezzione di fasi gialli è rossi.Piglià "dui in dui à" cum'è u puntu di partenza di e quattru stagioni pò riflette megliu u clima lucale cà "quattru standing".In u punente, e quattru stagioni divise da "due in dui à" sò un mesi è mezu dopu à e quattru stagioni divise da u tradiziunale "quattru Li" di a Cina.

Piegate è edità stu paràgrafu di u fenomenu di a terra

À l'equinox di primavera, u puntu direttu di u sole hè nantu à l'equatori, è dopu u puntu direttu di u sole cuntinueghja à spustà versu u nordu, cusì l'equinox di primavera hè ancu chjamatu equinox ascendante.

L'equinossu di ghjornu è di notte (vede a teoria di Twilight).Dopu à l'equinox di primavera, i ghjorni sò più longu è più brevi in ​​l'emisferu nordu, e nuttati sò più longu è più brevi in ​​l'emisferu miridiunali.

À l'equinox di primavera, ùn ci hè micca ghjornu polare o notte polare in u mondu.Dopu à l'equinox di primavera, u ghjornu polare principia vicinu à u polu nordu, è a gamma diventa più grande è più grande;Vicinu à u polu sudu, u ghjornu polare finisce è a notte polare principia, è a gamma diventa più grande è più grande.

U fenomenu staghjunali è u statu temporale è spaziale di l'equinox di primavera pò esse riassuntu cusì: "u ventu è u tronu mandanu a stagione calda.In a primavera, i salici di pesche sò freschi cù u maquillaje.Nantu à a superficia diretta di l'equatori, u ghjornu è a notte sò spartuti uguali.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022